vendredi 6 décembre 2013

FW: blog




From: morgane.huet@outlook.be
To: leen.gabriels.larochegent@blogger.com
Subject: FW: blog
Date: Mon, 2 Dec 2013 11:50:57 +0100





From: morgane.huet@outlook.be
To: leengabriels.larochegent@blogger.com
Subject: blog
Date: Thu, 28 Nov 2013 14:28:43 +0100


Hallo, ik ben Morgane Huet.Emoji
Il ben een meisje van 13 jaarEmoji
Ik heb 2 broers en 1 zus. Mijn zus heet Jennifer en ze is 23 jaar oud.
Mijn broers heten Kevin en Christopher en ze zijn 18 en 21 jaar oud.
Mijn vader en mijn moerder zijn gescheiden.
Mijn moeder is Marie-Paule en mijn vader is Jean-Paul...
Ik mag geen foto van mij op de blog doen, dus ik ga me beschrijven.
Ik heb halflang bruin haar,groenblauwe ogen.
Ik zie er sympatiek uit, grappig en zenuwachtig.
Ik ben 1,65 meter.
Ik heb een hond en een schildpad.
Mijn hond heet Rox en mijn schildpad heet Tina.
Ik heb ook een paard.
Hij noemt Nina.
Ik hoop dat we veel gaan praten.


 MorganeEmoji

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire