mercredi 14 novembre 2012

Catherine stelt zich voor.

Hallo!



Ik heet Catherine en ik zit in het tweede middelbaar.

Ik word 13 op  3 december.

Ik heb 2 zussen, Claire en Emilie. Ze zijn 22 en 19 jaar. We wonen in Samrée.

Ik spreek Frans en Nederlands.

Ik luister vaak naar de liedjes van Linkin Park. Mijn hobby's zijn liedjes beluisteren, tekenen en lezen.

De school "stoort" niet en mijn lievelingsvak is wiskunde.



Tot ziens.



Catherine


8 commentaires:

  1. J'écoute aussi les chansons de Linkin Park et je dessine aussi :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hallo Gloria. Hoe gaat het? Welke ben je lievelingliedje van Linkin Park? Wat beminne je tekenen?

      Supprimer
    2. Bonjour Catherine, ça va bien. Maintenant, mon chanson préférée est "Castle of glass". Et qelle est ta chanson préférée de Linkin Park?
      Je dessine un peu de tout: des visages, catoon, etc., et toi?

      Supprimer
    3. Hallo Gloria.
      Hoe gaat het? Mijn lievelingliedje van Linkin Park is "New Divide".Nets als jouw, ik tekene een klein beetje geheel. Ik keen niet jouw lievelingliedje van Linkin Park en ik je dank voor me maak kennen.
      Lees je een of ander bijzonder?

      Supprimer
  2. Salut Catherine,

    Moi aussi,j'ai 2 soeurs, et mon anniversaire est le 8 décembre, j'aurai 15 ans! Et j'aime aussi lire,dessiner et écouter de la musique :)

    x

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hallo Sophie. Hoe gaat het?
      Wat bemin je lezen?

      Supprimer
    2. J'aime lire toutes sortes de livres, mais mes auteurs préférés sont John Green et Becca Fitzpatrick :)

      Et toi?

      Supprimer
  3. Salut ça va? J'ai deux soeurs mais on est plus âgé que moi et l'autre est plus jeune que moi :)

    RépondreSupprimer