lundi 12 novembre 2012

catherine stelt zich voor

Hallo ik ben Catherine, ik heb drie zussen, Florence 16, Fabienne 15 en Hélène 10.  Ik woon in Cielle, dicht bij La Roche.  Mijn klas Nederlands is aardig.  Mijn ouders wonen op een boerderij.  Gelukkig ben ik gek op dieren (ik heb konijnen, een hond en veel koeien...).  Ik speel graag met mijn zussen en ik ben dol op vakantie.  Spijtig vertrek ik nooit, want op een boerderij is er altijd werk...
Tot ziens en ik wacht op een nieuwe mail van jullie.
Catherine

3 commentaires:

  1. Salut Catherine,

    Voici un nouveau mail pour toi, comme tu as demandé! :)
    Qu'est-ce que tu fais comme travaille à la fermette?
    Moi j'ai un chat :)

    Pauline

    RépondreSupprimer
  2. bonjour!

    quel coïncidence ma maman s'apelle Fabienne! :)
    et très chouette que vous avez un fermette

    Xo

    RépondreSupprimer