dimanche 1 octobre 2017

Ik stel me voor (Sarah)

Dag allemaal !

Ik heet Sarah. Ik ben 13 jaar houd. Ik draag een bril.  Ik heb kort haar. Ik heb een hond, een rode vis en een kat. Ik woon in Warempage in de provincie Luxemburg. Ik heb een zus, ze is 15 jaar.

Ik ga naar school aan het Sint-Jozefinstituut van La Roche.
Ik houd van school.  Ik kom met de bus naar school. Mijn klassenlerares is Mevrouw Renard. Ze is ook mijn lerares Nederlands.

Ik vertrek vaak met vakantie naar Spanje, met mijn familie.
Mijn hobby's zijn paardrijden en badminton.
Ik eet graag vlees, tomaten en sla, maar ik eet niet graag witloof. Ik houd van zee en zwemmen.

En jij, hoe heet je?  Hoe kom je naar school?
                                                                                                                                                                                         Antwoord me vlug !!!

                                                                                                                                                     SARAH...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire