dimanche 1 octobre 2017

Ik stel me voor! (Emma)

Hallo,

Ik heet Emma. Ik ben twaalf jaar. Ik word binnenkort dertien. Ik woon in Ortho. Dat ligt in de provincie Luxemburg. Ik heb een broer. Hij heet Jacques. Hij zit in dezelfde klas als ik.

Mijn hobby is klimmen. Ik zwem graag en ik knutsel graag. Ik lees niet graag. Ik doe ook graag aan motocross.

Ik houd helemaal niet van spinnen. Ik houd van fietsen en ik houd van sport.

Ik eet graag pasta, pizza, frietjes en ijsjes. Ik eet niet graag spinazie, tomaten en boter. En jij, wat eet je graag ?

Ik heb een hond, hij heet Fluck. Ik heb ook twee vogels, ze hebben geen naam.

Ik luister graag naar de radio en naar muziek op mijn gsm.

Antwood me vlug!
                   
                                                      Emma

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire