mercredi 12 octobre 2016

Léa stelt zich voor


Hallo,
Mijn voornaam is Léa.
Ik ben 12 jaar. Mijn verjaardag is op 5 juli.
Ik ben op school aan het Institut Saint Joseph/Sacré Cœur in La Roche.

Ik heb 2 zussen. Ze zijn 14 en 16 jaar oud.
Ik zit in klas 2C2. Er zitten 8 leerlingen in mijn klas.
Er zitten drie jongens en vijf meisjes.
Mijn favoriete vak is lo.

Ik eet niet graag witloof. Ik eet graag chocolade en ijsjes. Mijn lievelingsgerecht is pizza.

Ik knutsel graag en ik kijk graag naar de tv.
Ik doe aan voetbal en atletiek.
Ik speel voetbal in Luik (Standard)

Elke morgen sta ik om 6:30op. En ik ga om 21:30 naar bed.


En jij? Wat is je favoriete vak? Wat eet je graag? Hoe laat sta je op? Hoe laat ga je naar bed ?

Tot gauw !

Léa Detail

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire