vendredi 7 octobre 2016

Julie stelt zich voor.


Goeiedag,

   Ik ben heel gelukkig met jullie kennis te maken.
   Dat is eenidee van mijn lerares Nederlands.  Ik vind dat leuk!

   Ik hoop jullie binnenkort ontmoeten.
   Ik stel me voor in een paar regels.

   Ik heet Julie Bastogne en ik ben dertien jaar (ik ben geboren op 28 juli 2003).

   Ik woon in La Roche, een kleine stad in de Ardennen (+/- 2000 bewoners).

   Ik ga naar school aan het Sint-Jozesfinstituut, ik zit in de klas 2C2. Er zijn ook de klassen 2C1 en 2C3 en samen zijn we met 42 leerlingen.

   Ik heb een broer van negen jaar en hij heet Nicolas.

   Mijn ouders, Sandra en Freddy, zijn 44 en 48 jaar en ze werken in België en Luxemburg.

   Ik heb drie hobby's : dansen, tennissen en Krav - Maga. Ik speel een uur van elke sport per week!

   En jullie, hebben jullie veel sporten?

   

   De rest.........binnenkort......




                                                                                                                                                                            Julie BASTOGNE
   

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire