lundi 27 octobre 2014

Ik stel me voor : Jordan


 


Ik heet Jordan Martin, ik ben twaalf jaar. En jij, hoe oud ben je ? Ik heb een zus. Ze heet Mégane.

Heb je broers of zussen ? Ik woon in Rendeux in de provincie Luxemburg. Rendeux is een groot dorp.

Mijn hobby's zijn voetballen en fietsen. Welke hobby's heb je ? Ik heb een tv en een computer op mijn kamer. Ik heb twee katten, Filou en Arsouille. Ik heb ook een vis, Silvio Proto.

Ik zou graag een hond hebben, maar mijn moeder wil niet. Heb jij dieren ?

Mijn lievelingsvak is wiskunde. Ga je graag naar school ?

Mijn lievelingskleur is blauw. En jij, wat is je lievelingskleur ?

Ik ga met de bus naar school. Er zijn veel mensen op de bus.

Hoe ga je naar school ?

Mijn lerares zal binnenkort de email-adressen van de klas naar uw lerares sturen.

Mail me vlug !

Jordan


 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire