vendredi 10 février 2017

Mijn lievelings zanger (Julie)

                                                                                                                                                                                                                     22 januari 2017
Hallo  

Hoe gaat het met jou?

Vandaag stel ik mijn lievelingszanger voor.



Mijn lievelings zanger is Matt Pokora, hij is 31 jaar oud en hij is Fransman.

Hij ziet er symphatiek en vrolijk uit.

Ik vind hem heel mooi!

Hij draagt meestal en jeansbroek met een t-shirt en een jasje.

Op de foto draagt hij een jeansbroek met een gestreept jasje.

Hij draagt ook een hoed en een koptelefoon voor de muziek.

Hij is aardig, kalm, dynamisch, symphatiek, intelligent en zeer streng in zijn werk.

Hij heeft vele kwaliteiten!

Een paar weken geleden heeft hij een nieuw album gemaakt met de liedjes van Claude François. Ik vind dat extra!!   
              
Op 17 mars 2017 zal ik hem op concert in Vorst Nationaal zien.

Ik ben ongeduldig!

En jij, ken je Matt Pokora?

Kusjes

Julie Bastogne 2C2

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire