mardi 6 octobre 2015

Aline stelt zich voor



Hallo, ik ben Aline.

Ik heb een broer van 15 jaar : Mathieu.

Ik heb een koe, het is PANDA (bbb), heel veel poezen en 3 honden : de 1ste heet Momo,  de 2de Patapouf en de laatste is Snoopy. Patapouf is mijn lievelingshond (zwart en wit). Snoopy is de hond van mijn broer (ook wit en zwart ) en de laatste die Momo heet, is de hond van mijn moeder. Het is een heel mooie hond (grijs en wit) 😄

Ik woon op een boerderij .

Er zijn veel weilanden.

Ik woon in een rustig dorp. Mijn dorp ligt tussen la Roche en Marche-en-Famenne.

Er zijn veel weilanden.

We zijn met z'n vieren in de familie (👪)

Ik ga naar school in la Roche-en-Ardenne.

Ik hou heel veel van koken, ik kan heel goed koken. Ik maak veel gebakjes.

Mijn lievelingsvak is ndls. Ik houd niet van wiskunde.

Ik draag een bril, ik heb bruin haar, bruine ogen en ik draag oorbellen .



Graag tot ziens!

Daag!

Aline



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire