vendredi 8 novembre 2013

Louise stelt zich voor


Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar en pennevriendin of een pennevriend. Ik heet Louise. Ik ben 13 jaar, ik word 14 in mei. Ik ben een kalm meisje.  Ik kijk altijd blij. Ik zit in het tweede middelbaar. Ik spreek Frans thuis en ik leer Nederlands op school. Mijn lievelingsvakken zijn Nederlands en wiskunde. 
Ik heb een grappig zusje van 7 jaar en een mooie kleine hond. We wonen op het platteland, in een rustig dorpje. Ik ben gek op  huisdieren (honden, katten, cavia's, ...). Mijn hobby's zijn zwemmen en lezen. Ik houd van pizza en spaghetti. Ik luister graag naar  mijn lievelingsmuziek en ik nodig graag vrienden uit.
Schrijf me vlug!
Tot binnenkort!
Louise

8 commentaires:

  1. Salut Louise
    mon plat préféré est aussi la pizza ;) xx

    RépondreSupprimer
  2. Bonjour Louise,

    Moi j'aime aussi le pizza et j'aime aussi inviter des amis.
    Et en plus tres belle photo!

    Bisous ( Soumaya)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dank u, je ook heb je een mooie foto!:)
      Louise

      Supprimer
  3. Trop drôle ma soeur s'appelle aussi Louise!
    Joséphine

    RépondreSupprimer
  4. Bonjour Louise,
    Moi aussi j'ai un chien mais il est trés grand.
    J'aime aussi bien la pizza et les pâtes.
    Jody

    RépondreSupprimer
  5. chouette moi aussi j'adore lire! xp
    stacy

    RépondreSupprimer
  6. coucou Louise,
    j'aime bien les animaux et j'ai un chat à la maison. Je voudrais un chien mais ça ne va pas parce que mon jardin est trop petit. Et ton chien s'appelle comment?

    a plus ;) xxx

    RépondreSupprimer
  7. Mijn hond heet Nina, 't is een "shy tzu".
    Louise

    RépondreSupprimer