mardi 20 octobre 2020

Ik stel me voor (Corinne)

Hallo, 

Ik heet Corinne. Ik ben 12 jaar. Ik ben geboren op 30 oktober.  Mijn hobby's zijn zwemmen, koken, lezen en naaien. Ik wil later advocaat  worden. Ik heb 1 broer en 2 zussen. Mijn broer is 6 jaar en mijn zussen zijn 9 en 11 jaar.  Mijn moeder heet Marie.  Ze is huisvrouw.  Mijn vader heet Christophe. Hij is boswachter. We hebben twee honden en één kat.
We  wonen in een groot huis in La Roche.  
Mijn lievelingsacteur is Tom Cruise . Hij speelt in Mission : Imposible, Top Gun of La Guerre des mondes (War of the Worlds). 
 
Hieronder zie je mijn beste vriendin.  Ik ben rechts :)

                                                                                                      


                                                                                                
Tot schrijfs!
Corinne

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire