dimanche 9 mars 2014

Tristan stelt zijn streek voor

Ik woon op een camping in een vrij rustige buurt . De camping ligt op 3km van  La Roche. Ik woon hier al 14 jaar , dus vanaf ik geboren ben. Onze buurt is heel rustig en het is er veilig. We wonen ook langs de Ourthe. Dat is echt leuk tijdens de zomer. Heel veel mensen ken ik niet in onze buurt want veel huizen zijn eigenlijk vakantiehuizen. Ik heb wel steeds vrienden die elk jaar terugkomen. Door dat er veel vakantiehuizen zijn, is het er in bepaalde periodes wel rustig . Dan rijden er weinig auto's en is het leuk  en veilig om met de fiets te rijden en buiten te spelen. In mijn buurt is er niet zo veel te doen. Behalve dan in de zomervakantie als ze op de camping buiten feesten doen. Mijn buurt ligt op 3 km van de school. We moeten wel met de auto naar  school want anders moeten we over een drukke weg en dat zou gevaarlijk zijn.           

                                                                                                                                                    Tristan

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire